Re: [ILE MACIE FPS] W NFS MOST WANTED

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 23:31:11 MET

Użytkownik "Rafał R" <niepodam@notrudno.pl> napisał w wiadomości
news:dp4a2t$7hi$1@nemesis.news.tpi.pl...
>z tego co pamiętam to oko ludzkie rejestruje około 25 klatek na sekundę...
> nie grywam więc może o czymś nie wiem... ale co za róznica czy będzie 30,
> 70 czy 170 klatek na sekundę?
No to jestes w błędzie, ale rozumiem, że jeszcze w szkole nie mialeś optyki
i nie masz prawa o tym wiedziec. Ludzkie oko widzi różnice do ok 50-60 FPS.
A 24 klatki to wynik na jakis kiedys ludzie wpadli, gdzie stwierdzili, że
przy taj animacji ruch na np: filmach wydaje się być płynny. Zapytaj sie
pana od fizyki dlaczego w gniazdku jest częstotliwosc 50 Hz (europa) 60
(USA), tzn dlaczego zarówki mrugaja 50 Hz a nie np: 24 Hz .
24 fps to dobra animacja dla właśnie filmu, ale do grania w gry najlepsza i
w zasadzie jedyna w pełni komfortowa to 60fps I DOPIERO ANIMACJA POWYŻEJ 60
FPS NIE MA SENSU.
ahhhhhhh ile gadania.