Re: [ILE MACIE FPS] W NFS MOST WANTED

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 00:01:03 MET

"|3eR|<0" dp4cfd$6qk$1@inews.gazeta.pl

> (USA), tzn dlaczego zarówki mrugaja 50 Hz a nie np: 24 Hz .

Żarówki nie mrugają. :) Mają zbyt dużą bezwładność. :)

Wprawdzie duchowieństwo Kościoła rzymskokatolickiego
czyniło mnie swoimi ,,modlitwami'' elektrykiem w oczach
innych ludzi, ale moim zdaniem to czynienie od kilku już
miesięcy jest nielegalnie, gdyż nowy papież zabrania :)
zmuszania ludzi ,,modłami'' do czegokolwiek i głosi
naukę Klemensa Aleksandryjskiego, której to nauki
,,głoszenia'' zabraniano mi za życia polskiego,
świętego in spe papieża. :)

BTW (to do duchownych) skoro polski papież umarł,
na dodatek na 2 godziny i 23 minuty przed zbawczą
niedzielą (a właśnie Karol Wojtyła ustanawiał owo
Święto Miłosierdzia przy wydatnym oporze swych
poprzedników, głównie przy wydatnym oporze Pawła VI,
ja zaś urodziłem się 23 dnia 02 miesiąca 1967 roku,
czyli roku, w którym ów święty in spe człowiek postawił
pierwszy krok na drodze prowadzącej do usankcjonowania
tegoż święta) może by owo duchowieństwo pozwoliło mi
już na powrót do pracy na uczelnie białostockie? :)

(; Zakazana ;) nauka jest teraz sztandarową nauką nowego papieża. :)

Może by już zezwolić mi na życie wśród ludzi, a nie tylko wśród
małych zwierząt typu karaluchy (brak), pająki (są, ale mało) itp.? :)

Tak czy inaczej -- Polacy (także studenci i studentki) dowiedzą się,
czy raczej dowiadują się o tym, że Miłosierdzia nie czyni się poprzez
budowanie ,,rodzinnych firm'' i pompowanie pieniędzy z budżetu państwa
do kiesy duchownych, a modlitwa nie jest klepaniem różańców, lecz rozmową
z Bogiem, natomiast świętość nie polega na tym, aby odbierać przemocą słabym
(czyli takim jak ja) i dawać ,,potrzebującym'', ale na posłuszeństwie wobec Boga...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'