Polećcie kontroler SATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 12:27:47 MET

Witam,

Kupuję dystk Samsung 250 SATA-II, bo chyba już
nie warto kupować dysów P-ATA.

Nie mam jednak gniazd SATA na mojej starej (ale jarej)
płycie głównej - Asus P4B266. Nie chem więc ale muszem
zakupić sobie na okres przejściowy jakiś kontroler SATA na PCI.

Co możecie konkretnie polecić?

Priorytety:
- bezproblemowość (coby się z niczym nie gryzł)
- wysoka wydajność (aby kotroler nie spowolaniał dysku)
- możliwość zainstalowania Windows od zera na dysku
    podłączonym właśnie do tego kontrolera
    (nie mam pojęcia co się wtedy ustawia w BIOS jako
    Start-up Device ???).

Dzięki,

latet