Re: Hyundai 17 LCD B70A a Prolink GeForce FX 5200 AGP

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 18:57:12 MET

> Dostalem monitor Hyundai LCD B70A i troche to dziwnie u mnie wyglada,
> otoz kolory sa takie jakby wyplowiale, czcionki na stronach w sieci
> takie poszarpane i ogolnie wyglada to gorzej niz na wczesniejszym
> wysluzonym 17' CRT. Dodam tylko, ze cudowalem juz z roznymi ustawieniami
> i efekt sie nie zmienia.

Może używasz rozdzielczości innej niż 1280x1024? Wtedy czcionki mogą się
wydawać "poszarpane" (w innym przypadku spróbuj włączyć CrystalView -
czy inne takie cuda w ustawieniu wygładzania czcionek we właściwościach
ekranu w Windowsie). Odnośnie wypłowienia - raczej wada monitora,
popróbuj różnych regulacji. Ogólnie u mnie (chociaż mam inny typ LCD)
kolory są bardziej wypłowiałe przy minimalnych ustawieniach
kontrast-jasność-koloryRGB, a żywsze przy zwiększonym kontraście na 100%
i jasności na ok. 30% - ale wszystko zależy od monitora.
Poza tym przypuszczam, że szybko przywykniesz :).