Re: Problem z HDD - bledy odczytu duzych plikow wav, avi.

Autor: Thomas <angel_USUNTO__at_bci.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 18:18:21 MET

Użytkownik "INNY" <tajn0s_agent0s@prl.com> napisał w wiadomości
news:dp3ogr$h2a$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kij z tym:-) No wiesz, jeśli jakieś urządzenie nie obsługuje drugiego to
> może to wywoływać niespodziewane czy wręcz dziwne efekty jak ten opisany
> przez Ciebie.Ale jak kij z tym to kij:-)

:) W 2 serwisach orzekli, ze po prostu bios nie zaadresuje wiekszej poj,
dysku. Stwierdzili tez, ze decydujac sie na utrate poj. dyski i
sformatowanie go na dopuszczalny max. rozmiar powinno by wszystko ok.
Teraz po prostu nie wiem czy problem ten wiaze sie jednak z tym
adresowniem (brakiem 48bit LBA), czy tez moze z czyms innym? :)

> Kurczę, no, wielki ten program diagnostyczny do Twojego dysku, chyba w
> 700mb - iso jest nie? :-) Pochwal się nam co tam ciekawego program do
> sprawdzania dysku wywala

Znaczy, ze jak? Jaki komunikat wywala Media Player? :)
 Wywala taki komunikat: "Nie mozna wykonac żądania z powodu błędu
urządzenia We/Wy"
I kieruje na www:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/webhelp/default.aspx?&id=8007045D

??

Przypomne, ze w przypadku prekopiowania takich plikow na mniejszy hdd
odtwarzaja sie one poprawnie.

Thomas