Re: Problem z HDD - bledy odczytu duzych plikow wav, avi.

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 17:49:24 MET

Thomas napisał(a):
> Kij z tym czy obsluguje, czy nie. Ze nie to ja juz wiem. Bo to widac,
> poniewaz nie potrafi sformatowac dysku dla jednej 160GB partycji.
> Dlatego partycje zminiejszylem do 125 - dopiero przy tym rozmiarze sie
> sformatowala. Problemem jest tylko to dziwne zachowanie podczas
> odtwarzania niektorych plikow wave badz video.

Kij z tym:-) No wiesz, jeśli jakieś urządzenie nie obsługuje drugiego to
może to wywoływać niespodziewane czy wręcz dziwne efekty jak ten opisany
przez Ciebie.Ale jak kij z tym to kij:-)

Kurczę, no, wielki ten program diagnostyczny do Twojego dysku, chyba w
700mb - iso jest nie? :-) Pochwal się nam co tam ciekawego program do
sprawdzania dysku wywala

INNY