Re: Problem z HDD - bledy odczytu duzych plikow wav, avi.

Autor: Thomas <angel_USUNTO__at_bci.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 18:21:45 MET

Użytkownik "INNY" <tajn0s_agent0s@prl.com> napisał w wiadomości
news:dosj82$4ne$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Thomas napisał(a):

> i podaj który to model płyty dokładnie bo nie mogę znaleźć żadnej 845 z
> "p" i tylko z "p" w nazwie.Albo zajrzyj do instrukcji czy płyta
> obsługuje 48-mio bitowe adresowanie LBA

Taka:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=426
Kij z tym czy obsluguje, czy nie. Ze nie to ja juz wiem. Bo to widac,
poniewaz nie potrafi sformatowac dysku dla jednej 160GB partycji. Dlatego
partycje zminiejszylem do 125 - dopiero przy tym rozmiarze sie
sformatowala. Problemem jest tylko to dziwne zachowanie podczas
odtwarzania niektorych plikow wave badz video.

Thomas