który zasilacz?

Autor: <gzygzy_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 17:01:29 MET

witam,

jestm laikiem w tych sprawach. szukam zasilacza. zależy mi przede wszystkim na
bardzo cichej pracy. sprzęt do pracy, amd sempron 3000, jeden dysk, nagrywarka
i reszta to co wszędzie. zastanawiam się między:
http://allegro.pl/show_item.php?item=78880974 a
http://allegro.pl/show_item.php?item=78819499 lub ewentualnie
http://allegro.pl/show_item.php?item=78822986.

pierwszy bo jego nazwa obiła mi się o uszy, drugi, bo kusi ceną, gwarancją 24
m-ce, a trzeci to uboższa wersja drugiego i znacznie tańsza. no i takie
lamerskie pytanie, bo ten drugi to ma 550W. do czego taki pobór?