Re: Padl dysk, ale jakos tak dziwnie :|

Autor: Piotrek <jotixel_at_TNIJgmail.com>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 14:50:11 MET

Użytkownik "Thomas" <angel_USUNTO_@bci.pl> napisał w wiadomości
news:dp3cmu$opo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pewno ze reklamowac, zawsze jest szansa, ze sie uda. Ok, spadl Ci no ale
(w
> dyskach sa chyba czujniki przeciazeniowe, mierzace przekroczenie wartosci
> krytycznej sily przeciazenia), jesli to nie bylo wysoko i sie bardzo nie
> poobijal to moze ci uznaja. Dyski twarde to tak delikatne i precyzyjne
> urzadzenia, ze moglo sie w nim zchrzanic cokolwiek, naped glowicy, wbic
> lozysko talerza.. A z drugiej strony to pamietam jak kiedys tam
podrozowalem
> z kompem wiele razy po znajomych na lan part i zaden dysk mi nie padl,
> [...]

No niestety, znalazlem gwarancje, skonczyla sie miesiac temu :[
(bo chyba maxtory mialy 2 lata? WD wtedy dawalo 3...)

Obecnie dysk odpoczywa w lodowce... Ciekawe czy cos pomoze. Jesli
nie to nie pozostaje mi nic innego pewnie jak go otworzyc... Z tego
co wiem to chyba w dyskach w srodku jest powietrze, kwestia jest tylko
kurzu... Bycmoce tylko glowica sie zaczepila o cos.. sam nie wiem...

Piotrek