Re: Padl dysk, ale jakos tak dziwnie :|

Autor: Thomas <angel_USUNTO__at_bci.pl>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 14:28:27 MET

Użytkownik "Piotrek" <jotixel@TNIJgmail.com> napisał w wiadomości
news:dp3bhn$79c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
> napisał w wiadomości news:dp3af5$as6$1@inews.gazeta.pl...

> p.s czy jak znajde na niego gwarancje to probowac reklamowac? (po
uprzednim
> powycieraniu odbitych na nim paluchow :P) Jakie mam szanse ze przyjma
> reklamacje?

Pewno ze reklamowac, zawsze jest szansa, ze sie uda. Ok, spadl Ci no ale (w
dyskach sa chyba czujniki przeciazeniowe, mierzace przekroczenie wartosci
krytycznej sily przeciazenia), jesli to nie bylo wysoko i sie bardzo nie
poobijal to moze ci uznaja. Dyski twarde to tak delikatne i precyzyjne
urzadzenia, ze moglo sie w nim zchrzanic cokolwiek, naped glowicy, wbic
lozysko talerza.. A z drugiej strony to pamietam jak kiedys tam podrozowalem
z kompem wiele razy po znajomych na lan part i zaden dysk mi nie padl,
pomimo tyego, ze pudlo czasem bylo porzadnie wtrzesione :)

Znajdz gwarancje i oddaj do serwisu. Nic nie tracisz, a mozesz zyskac.

Thomas