Re: Problem z HDD - bledy odczytu duzych plikow wav, avi.

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 00:37:26 MET

Thomas napisał(a):

> [...]
> jakkolwiek pokazuje dobrze jego pojemnosc). Za rada pewnej osoby
> utworzylem na tym dysku partycje ok 125 GB - wtedy formatowanie sie
> powiodlo (NTFS). W pozostalej czesci dysku pomimo, ze daje sie utworzyc
> partycje, nie mozna jej sformatowac w NTFS, jedynie w FAT32, ale wtedy i
> tak sa problemy poniewaz dysk i system sie zawieszal przy kopiowaniu na
> ta mala FAT32 parycje. Tak, ze koniec, konciem zostala jedna partycja
> NTFS na ok 125GB pojemnosci dysku. Niestety dalej wystepuja dziwne
> problemy opisane w pierwszym poscie, chyba dosc jasno :)

No niby jasno, tylko dalej nie wiem czy płyta ma "48 bit LBA" czy nie,
na to nie odpowiedziałeś.Zajrzyj na tą stronkę:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_list.php?kind=1&CHIP=17&NAME=Archives

i podaj który to model płyty dokładnie bo nie mogę znaleźć żadnej 845 z
"p" i tylko z "p" w nazwie.Albo zajrzyj do instrukcji czy płyta
obsługuje 48-mio bitowe adresowanie LBA

> Znaczy tak.. Scandisk nie robi problemow. Skanuje dysk i jest oki
> wszystko. Innego progsu do diagnostyki nie posiadam.

Scandisk nie sprawdza dysku tylko dane na nim.Ściągnij ze strony
producenta program diagnostyczny do Twojego dysku.Jeśli nie znajdziesz
na stronie producenta to ściągnij Ultimate Boot CD
(http://www.ultimatebootcd.com/), wypal obraz na CDR/RW i uruchom kompa
z CD.Tam z odpowiedniego menu wybierz program do Twojego dysku lub
uniwersalny i sprawdź dysk, oczywiscie to ma sens tylko jeśli płyta
obsługuje 48-mio bitowe adresowanie LBA

INNY