Re: Problem z HDD - bledy odczytu duzych plikow wav, avi.

Autor: Jacek Rogalewicz <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 10:25:48 MET

Użytkownik "INNY" <tajn0s_agent0s@prl.com> napisał w wiadomości
news:dosj82$4ne$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No niby jasno, tylko dalej nie wiem czy płyta ma "48 bit LBA" czy nie, na
> to nie odpowiedziałeś.

Widzisz z tym to jest tak, ze wszyscy wszedzie sie zapieraja, ze na ECS
K7S5A v 3.1 dyskow duzych nie da sie obslugiwac. Dlugo zylem w takim
bledzie, az przetestowalem.
2 dyski 300GB Seagate, 250GB Maxtor, 200GB WD, i aktulny moj 200GB
Samsung - wszystko smiga az milo.
A na ktore forum/strone by nie spojrzec to wszyscy mowia ze nic z tego...
Dla scislosci zadnego magicznego BIOSu nie mam, standardowy producenta.

--
pzdr.
Jacek Rogalewicz jackobi.usenet@awp.waw.pl