Re: Czy mój Flatron jest już do wymiany ?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak[a>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 21:35:29 MET

Tomek <tomek_35_@wp.pl> wrote:

> artykułów na onecie dziś bolą mnie oczy. Czyżby ten objaw świadczył o
> tym że pora na nowy monitor ?... ://///////////////

To objawy odbić sygnału, u mnie występuja gdy na przykład kabel się lekko
wysunie z gniazda. Sprawdz złącza kabla sygnałowego od strony karty oraz od
strony monitora, przeczyść je spirytusem albo lepiej specjalnym sprayem do
oczyszczania złącz przewodzących (np. Kontakt cośtam). Zobacz też czy kabel
nie jest gdzieś złamany/załamany czy lekko uszkodzony. Pomędraj nim chwile
patrząc czy obraz się nie poprawia. Na koniec przetestuj z inna kartą
graficzną.

--
pozdrawiam
      Mikolaj