Re: Czy mój Flatron jest już do wymiany ?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 21:56:44 MET

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak[a]nixz*net@remove.this.com> napisał w
wiadomości news:dos8ip$aro$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tomek <tomek_35_@wp.pl> wrote:
> To objawy odbić sygnału, u mnie występuja gdy na przykład kabel się lekko
> wysunie z gniazda. Sprawdz złącza kabla sygnałowego od strony karty oraz
> od strony monitora, przeczyść je spirytusem albo lepiej specjalnym sprayem
> do oczyszczania złącz przewodzących (np. Kontakt cośtam). Zobacz też czy
> kabel nie jest gdzieś złamany/załamany czy lekko uszkodzony. Pomędraj nim
> chwile patrząc czy obraz się nie poprawia. Na koniec przetestuj z inna
> kartą graficzną.

Właśnie kupiłem Creative Desktop Inspire Monitor M80 2.0
http://w2.sirius.pl/towar_karta.php?TowarId=18289&PubKategorieId=80&PageId=0
Niby ekranowane... popróbuję wszyskiego.... Mój poprzedni CTX 17''
wytrzymał 6 lat... . Coś wcześnie wysiadł ten LG915P (poprzedni model
LD)-puszczam go na 1152x764/100Hz..