Czy mój Flatron jest już do wymiany ?

Autor: Tomek <tomek_35__at_wp.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 00:35:58 MET

Mam go dokładnie 3 lata i 2 mieś, czyli 2 miesiące po gwarancji. Dokładnie
LG 915P, podłączonego do Matroxa G450, leci na 1152x864. Od kilku dni mam
następujący efekt: na pionowych krawędziach występuje coś podobnego do
"śladu myszy", czyli np. każda pionowa kreska zostawia "echo" ok. 10-krotne,
długości ok. 2centymetrów. Oczywiście napisy są też rozmazane, choć nie jest
to aż tak widoczne jak przy pionowych krawędziach i efekt jest taki że po
przeczytaniu 2ch artykułów na onecie dziś bolą mnie oczy. Czyżby ten objaw
świadczył o tym że pora na nowy monitor ?... ://///////////////

Tk