Stabilna p³yta na 754

Autor: |\\/|arci|\\| <em.en_at_g.a.z.e.t.a.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 19:56:14 MET

Witam,
Obecnie mam kilkuletniego Athlona Thunderbirda 1.2 GHz, 768 MB SDR RAM i
taki sprzêt w zupe³no¶ci mi wystarcza. Jednak od pewnego czasu komputer
zachowuje siê bardzo niestabilnie (nie jest to problem programowy) i
dlatego postanowi³em wymieniæ p³ytê, procesor i pamiêæ. Resztê sprzêtu
chcia³bym zachowaæ. Demony szybko¶ci i O/C to nie kategoria dla mnie - i
tak bêdzie szybciej ni¿ teraz. Po przewertowaniu archiwum p.c.pecet
doszed³em do wniosku, ¿e p³yta na 754 powinna mi wystarczyæ. W moim
przypadku nastêpna wymiana pewnie bêdzie i tak za dwie-trzy generacje
sprzêtu i "przysz³o¶ciowo¶æ" 939 jest wtedy do¶æ w±tpliwa.

Co chcia³bym osi±gn±æ?
- stabilna p³yta
- cicha, najlepiej bez wiatraczka na chipsecie (to akurat da siê czêsto
obej¶æ za pomoc± Zalmana ZM-NB47J) liczê równie¿ na efekt dzia³ania
Cool'n'Quiet
- cena do 400-450 z³ (max, lepiej mniej)
- koniecznie z AGP
- bardzo chêtnie FireWire (móg³bym wyj±æ kontroler zewnêtrzny)

My¶la³em o Asus K8V SE Deluxe lub DFI LanParty UT nF3 250Gb.

Pozdrawiam i z góry dziêkujê za wszelkie wskazówki.

--
|\/|arci|\|                                            em.en[]gazeta.pl