Re: Stabilna p³yta na 754

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 20:52:17 MET

Dnia Tue, 27 Dec 2005 18:56:14 +0000, |\/|arci|\| napisa³(a):

> Co chcia³bym osi±gn±æ?
> - stabilna p³yta

ka¿da nieuszkodzona p³yta jest stabilna

> - cicha, najlepiej bez wiatraczka na chipsecie (to akurat da siê czêsto
> obej¶æ za pomoc± Zalmana ZM-NB47J)

obecnie p³ytki gigabyte s± wyposa¿ane w pasywne ch³odzenie i nie trzeba siê
bawiæ z instalacj± innego ch³odzenia

> liczê równie¿ na efekt dzia³ania
> Cool'n'Quiet

ale wiesz, ¿e bêdziesz potrzebowa³ semprona co najmniej w wersji 3000+, bo
ni¿sze nie obs³uguj± C&Q

> - cena do 400-450 z³ (max, lepiej mniej)

taka droga p³yta na S754? Zwariowa³e¶?

> - koniecznie z AGP

przypuszczam, ¿e wraz z tym twoim staruszkiem masz jak±¶ s³absz± kartê
graficzn±. Nie my¶la³e¶ o tym aby kupiæ p³ytkê ze zintegrowan± grafik±,
która bêdzie na poziomie twojej obeznej karty graficznej (nie pochwali³e¶
siê jak± masz)

> - bardzo chêtnie FireWire (móg³bym wyj±æ kontroler zewnêtrzny)

co¶ siê znajdzie :)

> My¶la³em o Asus K8V SE Deluxe lub DFI LanParty UT nF3 250Gb.

DFI odpada - to jest p³yta typowo overclockerska i ma swoje humory.

> Pozdrawiam i z góry dziêkujê za wszelkie wskazówki.

1. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=22458 - zintegrowana grafika,
taniutka, pasywnie ch³odzona, dodatkowe z³±cze PCI-E jak kiedys bedziesz
chcia³ wsadziæ jak±¶ lepsz± kartê graficzn±, posiada firewire i SATA2
2. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21835 - nieco gorsz propozycja
od gigabyte ze wzglêdu na cenê i mo¿liwo¶ci, zintegrowana grafika (na
poziomie R9000). Brak SATA2.
3. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15638 p³ytka tania z AGP, bez
firewire, pasywnie ch³odzona

wybierz co¶ z tej trójki - ja bym bra³ opcjê ze zintegrowan± grafik± i
PCI-E. Nr 1 chyba jest tutaj najlepsz± opcj±.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam