PC - utrudnione odpalanie

Autor: Wac <wac1grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 18:57:16 MET

Witam. Jest poważny problem z uruchamianiem PC:
SL-75DRV5-C
Athlon 1700+
256 MB
HDD 60
Od kilku dni żeby go uruchomić trzeba przez 15 min z nim walczyć, żeby
zaskoczył przy włączaniu.
Zapalają się kolejno kontrolki napędów, ale monitor jest czarny.
Jak juz wystartuje, to przez jakiś czas głupieje:
resetuje się kilkakrotnie lub zawiesi (nawet w BIOSIE) lub startując nie
widzi napędów.
Po ok. 1 godz. różnego wydziwiania zaczyna pracować poprawnie, a po ręcznym
resecie wstaje odrazu.
Resetowałem CMOS, wymieniłem zasilacz, poprawiłem wszystkie łącza i... bez
zmian.
Za wszystkie sugestie, co z tym mozna zrobić, bedę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.