Klawiatura - czy ktoś poleci?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 15:02:56 MET

Poszukuję klawiatury do komputera, najlepiej przewodowej, w cenie do 150 zł,
ale mam pewne jak się okazuje "dziwne" kryteria:
1. Dwa duże shifty (tzn koło lewego jest "Z" a nie "|\"
2. Rolka z lewej strony + ewentualnie jakiś klawisz "back"
3. Białej (ewentualne wstawki, ale klawisze białe, czarne literki)
4. Normalne klawisze funkcyjne (no, ewentualnie przełączane jak w logitechu)
5. Klawisze dodatkowe (next,prev, play, volume, mute, jakieś 2-5 klawiszy
konfigurowalnych)
6. Podkładka pod nadgarstki
7. W miarę cicha
8. Najlepiej duży enter- "\|" obok backspace - ale to nie jest warunek
konieczny.

No i nie mogę znaleźć. Mam w pracy Logitecha, ale nie spełnia warunku 1 i 8.
Polećcie mi coś proszę!

--
Mariusz