Re: Klawiatura - czy ktoś poleci?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Dec 2005 - 18:53:17 MET

On Tue, 27 Dec 2005 15:02:56 +0100, Mariusz wrote:

> Poszukuję klawiatury do komputera, najlepiej przewodowej, w cenie do 150 zł,
> ale mam pewne jak się okazuje "dziwne" kryteria:
> 1. Dwa duże shifty (tzn koło lewego jest "Z" a nie "|\"
> 2. Rolka z lewej strony + ewentualnie jakiś klawisz "back"
> 3. Białej (ewentualne wstawki, ale klawisze białe, czarne literki)
> 4. Normalne klawisze funkcyjne (no, ewentualnie przełączane jak w logitechu)
> 5. Klawisze dodatkowe (next,prev, play, volume, mute, jakieś 2-5 klawiszy
> konfigurowalnych)
> 6. Podkładka pod nadgarstki
> 7. W miarę cicha
> [...]

Obawiam się że klawiatury spełniającej wszystkie te 8 punktów nie
znajdziesz :) Możesz się zainteresować klawiaturami A4Tech - Shifty są
dosyć duże (zależy od modelu, ale w każdej co najmniej lewy shift jest
pełnowymiarowy, a bywają modele z dwoma dużymi i dużym enterem), F-y są
normalne, klawisze dodatkowe przeważnie są.

Ja używam A4Tech RFKB-25 - nie spełnia 3 i 6 oraz rolka jest po prawej
stronie, ale układ klawiszy jest wygodny, to co trzeba jest duże :) Musisz
pokopać, może będzie jakaś spośród nich spełniająca Twoje oczekiwania.

A, i uprzedzając pytania - A-Shape może wygląda na pierwszy rzut oka
dziwnie, ale jest wygodny (szczególnie przy pisaniu bezwzrokowym).

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//