Re: [lekkie OT] co ma wiekszy wplyw na jakosc nagrania cd/dvd: softw. czy hardw. ?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 00:33:30 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:
> Dokladnie o to mi chodzi, tzn. o wplyw (lub jego brak) softu na prace
> sprzetu do nagrywania :-) (i stad to "lekkie OT" w topicu). Bo to ze jakosc
> nagrywarki i plytek oraz, ze im wolniej tym zazwyczaj lepiej to ja wiem. A
> pytanie wynika stad, ze np. przy roznych sterownikach do kart grafiki czesto
> wyraznie widac roznice w jakosc/szybkosci pracy karty. I tak mnie cos
> tknelo, ze moze z nagrywarkami jest podobnie.

*Byc moze* uzywajac roznych sterownikow do nagrywarki efekt bedzie
podobny jak ten na kartach graficznych, natomiast samo oprogramowanie
korzysta z zainstalowanego juz sterownika w systemie poprzez odpowiedni
interfejs i nie ma tutaj to znaczenia, jak sie nazywa soft.

> btw...to uzywam NEC 4550A, ktora w zestawie posiadala z ekstra dodatkow
> jedynie torebke foliowa i dobieram do niej soft (w pracy z LieteOn`ami
> dostawalem zawsze Nero Express, ktorego nie lubie za specjalnie i m.in. w
> zwiazku z tym nie mam ochoty go kupowac do prywatnego uzytku ani uzywac
> pirackiej kopii). A darmowego softu, ktory spelnia moje wymagania co do
> funkcjonalnosci jest przeciez duzo.

Mnie sie sfuksilo i z moja TSSTcorp dostalem pelne wypasione Nero :)

--