Re: [lekkie OT] co ma wiekszy wplyw na jakosc nagrania cd/dvd: softw. czy hardw. ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Dec 2005 - 00:29:39 MET

> Natomiast nie ma tutaj wplywu uzyte oprogramowanie, o co pytal autor watku
> :)

Dokladnie o to mi chodzi, tzn. o wplyw (lub jego brak) softu na prace
sprzetu do nagrywania :-) (i stad to "lekkie OT" w topicu). Bo to ze jakosc
nagrywarki i plytek oraz, ze im wolniej tym zazwyczaj lepiej to ja wiem. A
pytanie wynika stad, ze np. przy roznych sterownikach do kart grafiki czesto
wyraznie widac roznice w jakosc/szybkosci pracy karty. I tak mnie cos
tknelo, ze moze z nagrywarkami jest podobnie.

btw...to uzywam NEC 4550A, ktora w zestawie posiadala z ekstra dodatkow
jedynie torebke foliowa i dobieram do niej soft (w pracy z LieteOn`ami
dostawalem zawsze Nero Express, ktorego nie lubie za specjalnie i m.in. w
zwiazku z tym nie mam ochoty go kupowac do prywatnego uzytku ani uzywac
pirackiej kopii). A darmowego softu, ktory spelnia moje wymagania co do
funkcjonalnosci jest przeciez duzo.

::f::