Re: Potrzebny CD-rom do notebooka

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 19:38:47 MET

Dnia Mon, 26 Dec 2005 19:13:53 +0100, Gibol napisał(a):

> Napęd pasuje, ale po jego wlożeniu nie startuje komputer. Jeżeli wyjmie się
> HDD laptop startuje i cd działa.

Tzn. wogóle się nie uruchamia? Może da się jednak wejść do BIOSu?

> Napęd nie ma żadnych kabelków ani zworek. W
> serwisie (KAREN) Skasowali mnie na 50zł i powiedzieli że napęd jest
> niekompatybilny. I że kompatybilny 100zł...

Ja bym radził już ich nie odwiedzać...

> Dlatego chciałem się dowiedziec
> jaki napęd bedzie pasował. A jeżeli da się to jakoś ustawić to tym lepiej bo
> nie musiałbym kupować nowego napędu. Jeszcze raz proszę o pomoc, dzieki za
> zainteresowanie.

A możesz wyjąć dysk z notebooka? Może na dysku są jakieś zworki
odpowiadające za tryb pracy? Trzeba zrobić tak, żeby dysk był master, a
napęd slave.
Ważne pytanie - czy w tym laptopie kiedykolwiek był napęd optyczny?

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB166 +1,5 GB PC3200  |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5  |