Re: Potrzebny CD-rom do notebooka

Autor: Gibol <gibi__at__neostrada_._pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 19:47:33 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:hn8tc3bf5dts.oqudrzsoodha.dlg@40tude.net...

> Tzn. wogóle się nie uruchamia? Może da się jednak wejść do BIOSu?

> Ja bym radził już ich nie odwiedzać...

> A możesz wyjąć dysk z notebooka? Może na dysku są jakieś zworki
> odpowiadające za tryb pracy? Trzeba zrobić tak, żeby dysk był master, a
> napęd slave.
> Ważne pytanie - czy w tym laptopie kiedykolwiek był napęd optyczny?

Uruchamia się komputer ale pisze ze nie ma dystku systemowego itd. Nie
wykrywa ani cd romu ani hdd wtedy. Był napęd optyczny w laptopie w/w toshiba
ale się zepsół. A Bios w tym laptopie to już zupełnie inna historia. Wchodzi
się do niego za pomocą dyskietki specjalnej co uczyniłem ale tam sie da
tylko ustawić kolejność bootowania, godzinę itd Wszystko wygląda jak windows
3.11 I jest autorstwa microsoftu i compaq. Nie przypomina to wgóle biosu w
domowych blaszakach. Po prostu sam dysk chodzi, sam cd tez, ale razem juz
nie.