Re: Potrzebny CD-rom do notebooka

Autor: Gibol <gibi__at__neostrada_._pl>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 19:13:53 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:pgptdfsjrmph.1eoog34an6yd4.dlg@40tude.net...

> Co oznacza "nie współpracuje"? Nie pasuje do notebooka czy też nie jest
> wykrywany?
> Jeśli to pierwsze, to wiadomo - klops.
> Jeśli to drugie - być może napęd ustawiony jest na "cable select" czy
> jakoś tak. Pownien być na Slave. Poszukaj zworki, może jest. Jeśli nie
> ma, na pewno można ustawić tryb pracy poprzez manipulację kabelkiem (ale
> o tym niech napisze ktoś kto to robił).

Napęd pasuje, ale po jego wlożeniu nie startuje komputer. Jeżeli wyjmie się
HDD laptop startuje i cd działa. Napęd nie ma żadnych kabelków ani zworek. W
serwisie (KAREN) Skasowali mnie na 50zł i powiedzieli że napęd jest
niekompatybilny. I że kompatybilny 100zł... Dlatego chciałem się dowiedziec
jaki napęd bedzie pasował. A jeżeli da się to jakoś ustawić to tym lepiej bo
nie musiałbym kupować nowego napędu. Jeszcze raz proszę o pomoc, dzieki za
zainteresowanie.