Re: Przesiadka na LCD

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Dec 2005 - 10:45:14 MET

> Trudno mi powiedzieć bo wszystkich nie widziałem:), elektronika monitora
> robi ostatnio duze postępy i nadrabia niedoskoałości matryc TN. 172X to
> akurat stary model, te najnowsze mają lepsze moduły symulacji kolorów
> FRC, dynamiczny kontrast 1600:1 i inne podonbne bajery (a wszystko to
> zasługa elektroniki).
>
> Matryce tez się zmieniają, od stycznia samsung wprowadza nowe matryce TN
> III z kontrastem 1000:1 i czasem reakcji 5ms i na pewno będą one
> znacznie lepiej się prezentowały pod względem kolorów do matryc TN
> 500:1.

Możesz podać jakieś źródła, gdzie można o tym poczytać? Bo ciekawie się
to zapowiada - szczególnie te TN z kontrastem 1000:1.
Wprawdzie nie zawsze takie bajery dają dobre efekty - często to tylko
popisowe sztuczki, które ładnie wyglądają w monitorach do prezentacji
(dużych naściennych na targach pokazywanych), a z bliska już nie jest
tak różowo.
PS. Samsung zawsze niestety daje słabe FRC - jest to największą wadą
takich monitorków jak np. 173P+.