Re: Przesiadka na LCD

Autor: VectoR <goooooooogle_at_vector.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 15:38:29 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIECHCESPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
news:dom29f$slu$1@news.interia.pl...

> Widzę że ten Samsung to raczej monitor do biura, bo do domu to jest za
> cienki. [ matryca TN ]
>
> ps. czy wszystkie panele na TN\TN+film są takie cienkie ] nawet Necy ]
> ??

Trudno mi powiedzieć bo wszystkich nie widziałem:), elektronika monitora
robi ostatnio duze postępy i nadrabia niedoskoałości matryc TN. 172X to
akurat stary model, te najnowsze mają lepsze moduły symulacji kolorów
FRC, dynamiczny kontrast 1600:1 i inne podonbne bajery (a wszystko to
zasługa elektroniki).

Matryce tez się zmieniają, od stycznia samsung wprowadza nowe matryce TN
III z kontrastem 1000:1 i czasem reakcji 5ms i na pewno będą one
znacznie lepiej się prezentowały pod względem kolorów do matryc TN
500:1.

Wg mnie podział jest taki ze połowa jakości obrazu to zasługa matrycy a
połowa elektroniki.

VectoR