urzadzenie wielofunkcyjne za max 400zl

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 16:13:41 MET

witam

przymierzam sie do zakupu urzadzenia wielofunkcyjnego. przejrzalem po
trochu archiwum grupy bo sadzilem ze takie pytania czesto sie pojawiaja
ale dalej mam kilka watpliwosci. co do urzadzenia nie mam wielkich
wymagan, glownie chcialbym zeby urzadzenie bylo jak najtansze w
eksploatacji. drukuje raczej sporadycznie (50-100 stron/miesiac) i nie
chcialbym placic krocie za wydruk. zastanawialem sie nad modelem HP
OfficeJet PSC 1510 http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20755
tymbardziej ze cena jest przystepna i ludzie sobei chwala, ale zbyt
droga wychodzi pozniejsze uzytkowanie (64zl za 11ml czarnego tuszu i
80zl za 7ml tuszu kolorowego). dosc spory wybor tego typu sprzetu
oferuje firma lexmark ale jakos nie jestem do tej firmy przekonany.
jesi ktos moglby pomoc mi w wyborze to bede bardzo wdzieczny.

pozdrawiam