Re: Zmasakrowane systemy plikow na dysku

Autor: kurazu(tomeknhvrATwp.pl) <tomeknhvr_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 16:13:57 MET

> Jaki dysk, jaki Windows? Bo może wpadłeś na tą rafę:
To raczej nie to. Dysk Western Digital 80 GB, juz 1,5 roku chodzi bez
problemow z WinXP Pro.
Wielkie dzieki wszytskim zainteresowanym. Dzieki tym podanym programom
wydaje mi sie, ze uda mi sie odzyskac wszytskie dane. Konieczna bedzie chyba
potem tylko reinstalka Windows na tym padnietym dysku, ale coz - mowi sie
trudno. Dzieki stokrotne!
Pozdrawiam
kurazu