ASUS A7V600-X a zwisy z Radkiem 9600

Autor: Kuba <xhon_at_alfn.pbz.cy>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 16:06:33 MET

Witam! Mam płytę jak w opisie. Od kiedy założyęłm na nią ATI Radeona 9600
PRO, są problemy. Zwis na 3Dmark 2001 juz na pierwszej planszy to norma.
Oprócz tego zwisy w grach po kilkunastu minutach. Na stronie producenta niby
bios nowy rozwiązuje problem zwisów z 3Dmark 2003, ale to nic nie pomaga.
Karta testowana na Intelu PERL zasuwa, ma 11000pkt w 3DMark 2001SE.
Podbijałem voltaż rdzenia, nie pomaga. Zasilacz Modecoma 350W, jest dosć
ciepły, ale raczej nie jego to wina. Może ma ktoś podobny problem. Chętnie
wymienie płytę na jakąś na nForce, moze ktoś doradzi, musi mieć SATA.
Dzięki za wszelką pomoc!!!

--
Kuba|ASUS A7V600-X|Athlon 2000XP+@ 2600| SATA 80GB|2x256/400|Radeon
 9600PRO/128/|SB Live 5.1| LG DVD+LG CD-RW|