p2p i vectra internet

Autor: LuKaS V15 <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 15:32:51 MET

Mój kumpel ma net`a z Vectry i prosił mnie żebym mu wgrał programy p2p i mu
wytłumaczył jak działają. Więc zainstalowałem mu eMula Kazae i BitCometa. I
problem w tym że żaden program niechce sciągać plików. eMule nie łączy się z
żadaną siecią (przy teście portów są czerwone komunikaty) Kazaa nie może
połączyć się z żadnym z Supernodów a BitComet łączy sie z trackerem i peerem
i zaczyna pobieranie tylko że nic ni jest sciągane. Więc może Wy mi powiecie
co należy przestawić żeby te programy zaczęły działać? Z góry THX!