Re: Ktora klawiatura najlepsza?

Autor: lego <rlego_at_xxx.op.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 13:25:35 MET

Użytkownik "medevacs" <zapytajmnie@to.moze.ci.powi.em> napisał w wiadomości
news:dokned$pme$1@opal.icpnet.pl...
> Pytanie, na ktore na pewno jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskam ale
> chcialbym poznac opinie innych osob. Jaka klawiature do powiedzmy 150zl
> polecacie? Duzo czasu spedzam przed komputerem, duzo pisze na komputerze.
> Spotkalem sie z wieloma bardzo pozytywnymi opiniami nt. Logitech UltraX
> Flat (nie liczac negatywow o scierajacych sie klawiszach)

Mam taka od kilku miesiecy. Przed zakupem czytalem rozne opinie i raz pisza
o scieralnych klawiszach, innym razem zaprzeczaja. Za jakis rok ci odpowiem
:)

plusy: wyglad, jakosc, przyciski i ich uklad. Wczesniej mialem tracera tez z
malym skokiem (uklad przyciskow dziwaczny), ale w grach to on wydawal piski,
jakbym cisnal ogon kota a nie klawiature. Z ta podroba mediatecha tez moze
tak byc (znajac inne klawiatury tej "marki"). Tu do wydania piskow zabraknie
ci palcow.

jako minus moge podac jedynie to, ze spacja wydaje sie lekko twardsza od
pozostalych przyciskow, ale moze to tylko kwestia mojego egzempl.

i zadnego kliku przyciski nie wydaja. Moglyby jedynie byc rzeczywiscie
odrobine bardziej "miekkie", ale to kwestia gustu i przyzwyczajenia.

Wg mnie warto wydac niecala 100-e na taka klawiature.

lego

--
Asus A8N-E|Atlon64 3200++Zalman 7700-AlCu|RAM 1,5GB Kingston|Galaxy
NV6600GT|Creative Audigy LS|Creative 5.1 T5900|Sony NW-HD5 20GB|Compaq 19"