Re: Przesiadka na LCD

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 11:51:11 MET

> "ładnie świeci". Na przyszłość polecam Pejtiemu lekturę mva.pl, jeśli
> nie testów, to przynajmniej informacji o rodzajach matryc.

wiesz, sam nigdy bym nie kupil tego monitora bo jestem (bylem :/ ) BARDZO
zadowolony z mojego 10 letniego szmelcu ;) naprawde wygladal moze strasznie
biednie ale zajebisty obraz wyswietlal i nigdy nie mialem z nim zadnych
problemow
niestety to byl prezent niespodzianka (nienawidze takich) i teraz siedze na
tym gownie i jestem wkurwiony; pojde dzis do kumpla i porownam jego LCD i
zobacze czy ma podobny obraz czy faktycznie u mnie jest cos nie tak i mam
nadzieje ze tak bedzie bo nie dam rady siedziec przed takim czyms :(((((