Re: Przesiadka na LCD

Autor: Pejti <pejti_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 12:18:37 MET

[cut]
wlasnie podlaczylem dla porownania stary monitor:
kurcze jednak on jest strasznie biedny ;)
maly i okragly niczym kula do kregli :P
pewnie te pixele to wina tego ze nowy monitor jest wiekszy i dokladniejszy
dlatego widac niedoskonalosci
widzicie np. na zoltych ikonkach katalogow w windowsie takie kropeczki w
prawym dolnym rogu?
ale mimo wszystko kolory sa malo "przyjazne" na tamtym monitorze byly takie
weselsze
np mam ustawiony brak tapety w windzie wiec mam to zielone tlo, na starym
monitorze jest jak kwitnaca trawa a na tym wyglada prawie jak seledynowa :P