Re: DVD-RM? oraz MountRainer

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Dec 2005 - 02:53:23 MET

Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:qtuvjbuv2qa2.dlg@habeck.pl...

> Z tanich nagrywarek to OIDP tylko LG obsługuje DVD-RAM. Ale nie ma
> co płakać, skoro są RW - i nie trzeba ich specjalnie długo
> formatować przed nagraniem w trybie pakietowym. Z tego co kojarzę,
> to RAMy zachowują się tak samo w napędzie jak RW. A ponieważ RW
> tanie jak barszcz, a RAMy drogie i większość firm ich nie wspiera,
> to na szybki spadek cen bym nie liczył.

Czy ja wiem... koalicja DVD-RAM się poszerza, ostatnio doszedł LiteOn
oraz HP.
http://www.cdrinfo.pl/software/nagrywarki_dvd-ram.php

A płytki DVD-RAM można dostać już od 10 zł/szt, co w sumie odzwierciedla
jakościową różnicę w stosunku do zwykłych płytek DVD-RW. Uważam, że z
uwagi na pewne swoje bardzo przykre wady (których nie ma standard RAM)
płytki RW staną się niszowe.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/