Chłodzenia na procka i NB

Autor: FrOG <frog01_at_op.pl>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 22:09:52 MET

Witam!

Chcialbym zmienic chlodzenie na chipsecie i procesorze (A3000+[s754] i MSI
K8N).
Co polecacie? Jaka paste urzyc? ...na wszystko mam (wiatrak na CPU, NB i
pasta) przeznaczone max. 130-140zl.

Myslalem o:
Pasta Arctic Silver 5 - 22zl (czy w ogole oplaca sie wydawac kase na taka
paste?)
Arctic Cooling Freezer 64 Pro - 78zl (a moze jednak jakiegos Pentagrama?)
Zalman ZM-NB47J - 18zl (chyba nie ma na to zadnej alternatywy)

Wszystkie ceny pochodza ze sklepu komputronik.pl

Zalezy mi przede wszystkim na wydajnosci. Jesli chodzi o cisze, to tego
freezera mialem zamiar podlaczyc pod plyte glowna, tak abym mogl programowo
obnizac obroty wentylatora (komputer chodzi 24/7 i zalezy mi tylko na ciszy
podczas ogladania filmow i w nocy... inne komponenty mam wyciszone).

Pozdrawiam!
FrOG