Re: Naprawa laptopa - naprawdę takie koszty?

Autor: the.one <the.one_at_gazeta.xx>
Data: Thu 22 Dec 2005 - 21:58:20 MET

Użytkownik "w.p." <ptaku2_wywalto@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:doc15h$3nh$1@213.17.192.132...
>W firmie padł laptop f-my Actina (?). Niestety już po okresie gwarancyjnym.
>Serwis zażyczył sobie za naprawę aż 2 tyś.
> Faktycznie aż takie są koszty tego typu naprawy?!
> Bo miałem sobie sprawić jakiś poleasingowy notebook - ale zwątpiłem :)

Pracowalem w USA w firmie zajmujacej sie handlem "poleasingowym" sprzetem. W
zasadzie to trafial tam sprzet nie tylko po leasingu ale kazdy uzywany,
ktorego firmy chcialy (musialy) sie pozbyc. Sprawdzalismy czy sprzet jeszcze
do czegos sie nadaje, ewentualnie naprawialo sie to i szlo na sprzedaz... No
i w zasadzie jesli chodzi o laptopy to do dalszej sprzedazy szly prawie
tylko DELLe i IBMy. Cala reszta nie nadawala sie do uzytku - chociaz w
Polsce to by je pewnie jeszcze kilka razy sprzdali.

the.one