Re: Chłodzenia na procka i NB

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Dec 2005 - 09:32:22 MET

FrOG w wiadomości <news:dof4je$9n4$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Co polecacie? Jaka paste urzyc? ...na wszystko mam (wiatrak na CPU, NB i

użyć.

> Pasta Arctic Silver 5 - 22zl (czy w ogole oplaca sie wydawac kase na taka
> paste?)
> Arctic Cooling Freezer 64 Pro - 78zl

Dobry, i osiągi w chłodzeniu (poprzedni model) miał takie jak 3-4x droższe
shity (znaczy te wydajne, ale za drogie). Cichy sam w sobie, ew. do takiego
cpu, jeśli masz dobrze chłodzoną obudowę i nie kręcisz, możesz go spowolnić
na stałe.
Ale pasta od niego, przynajmniej ta od poprzedniego modelu, to porażka. Jest
z tych, które się makabrycznie trudno rozprowadza, lepiej użyć choćby takiej
za 5zł z każdego sklepu z częściami do elektroniki.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel