Re: Usterka wiatraka w laptopie

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 21:01:50 MET

"Coach" wrote:
> A, z tym też miałem problem. Do serwisu mi było daleko
> (nie chcę zapłacić 50% wartości lapa za wiatrak)
> więc zrobiłem jak opisałem.
> Na rynku ciężko kupić. Ba, sam wiatrak na 5V to artefakt.

Oryginalne wiatraki do lapków ciężko kupić a jak są to drogie.
Ale są na rynku wentylatorki na 5V i każdy szanujący się sklep
elektroniczny powinien takie wentylatory mieć.
Inna sprawa, że są dosyć głośne, bo zazwyczaj nie są najlepszej
jakości. JA miałem nadzieje na wyciszenie swojego kupując taki
na 5V ale nic z tego.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L