Re: Usterka wiatraka w laptopie

Autor: Coach <_at_>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 20:02:11 MET

Dnia Tue, 20 Dec 2005 10:02:07 +0100, Marcin Narzynski napisał(a):

> A jeśli to czujnik, to gdzie go szukać w komputerze?

Poszukać czy nie ma w sieci instrukcji serwisowej.
Inna rzecz, że walniętego czujnika raczej nie wymienisz.

Dlaczego uważasz, że to czujnik.

> Jeśli to chłodzenie - to gdzie się takie kupuje?

A, z tym też miałem problem. Do serwisu mi było daleko
(nie chcę zapłacić 50% wartości lapa za wiatrak)
więc zrobiłem jak opisałem.
Na rynku ciężko kupić. Ba, sam wiatrak na 5V to artefakt.

c.