Re: Czy warto kupic notebooka poleasingowego ?

Autor: Shreek <pulikow-SP_at_M-poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 20:54:45 MET

Użytkownik "Andrzej" <andrzej_i@antyspamik.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:doc909$c26$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ciekawe co moze sie z nimi dziac
> z ibm z seri T?
> z czesci, ktore pracuja to dysk, w tym przypadku 2 lata gwarancji
> i matryca dzialaja
> no i klawiatura
> a procesor, ram i mobo raczej sie nie zuzywaja z czsem

Teoretycznie to nic nie powinno się dziać ale tak jak napisałem, zależy kto
i jak go używał.
Np:
- kilka mocnych wstrząsów które mogą wpłynąć na spójność wewnętrznych
połączeń (np. rzucenie torby z notebookiem na podłogę samochodu :-))
- zalanie
- kurz i wilgoć...

Notebooki to są urządzenia, które mogą (nie muszą) pracować w różnych
najdziwniejszych warunkach. A jakie skutki te warunki przyniosą w
przyszłości to już inna sprawa.

--
Mirosław P.
GG 1119311