[EOT][OT] Re: Jaki jest pobór prądu przez GeForce 6600

Autor: -=RapidHail=- <dyskus_at_usun.to.epf.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 16:17:52 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:do9kig$emp$1@amigo.idg.com.pl...

> Zainteresuje. Np. tych na pl.misc.elektronika. Imaginuj sobie waszmość, tam
> nadal mierzą prąd w amperach. Dziwni jacyś.

Mniejsza o większość, rachunek przychodzi Ci za prąd czy za moc? Tak więc,
korzystając z nazwy potocznej napisałem że pobiera 73W prądu. Zresztą możesz
bardzo często przeczytać (na stronach i-net), że pobór prądu wynosi xx Wat. Ale
jeśli Cię to uszczęśliwi napiszę: maksymalne zapotrzebowanie na moc wynosi 73
Waty.

EOT Pozdrawiam