Re: grafika PCI-E

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 16:05:36 MET

> Witam,
>
> zakladajac ze mam 600 PLN (nie wiecej)
> ktora grafike powinienem wybrac:
> GF6600GT czy R X1600Pro ?
> a moze cos innego ?
>
> pozdrawiam
> Maciek

Do 600zł to tylko to co wymieniłeś.Ja jednak wybrałbym X1600Pro który mimo
niższego taktowania pamięci i mniejszej ilości potoków jest szybszy od
GF6600GT w 3DMark 2005 i w najnowszych grach równierz ( poczytałem trochę
ostatnio na zagranicznych stronach o sprzęcie ).Trzeba wziąć pod uwagę
równierz, że GPU radeonka spokojnie idzie z 500MHz na 625MHz a pamięci z
800MHz na 1000MHz czyli wzrost wydajnośći ponad 1/3! a wtedy nawet
podkręcony 6600GT zostaje daleko w tyle.Oczywiście na pochwałe zasługuje
znakomita jakość obrazu, HDR+Anti..itd.
Pozdrawiam
Botanix