Re: [EOT][OT] Re: Jaki jest pobór prądu przez GeForce 6600

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 16:30:06 MET

W dniu Wed, 21 Dec 2005 16:17:52 +0100, osoba określana zwykle jako
-=RapidHail=- pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Mniejsza o większość, rachunek przychodzi Ci za prąd czy za moc?

Za energię.

>Tak więc,
>korzystając z nazwy potocznej napisałem że pobiera 73W prądu.

Napisałeś głupotę.

>Zresztą możesz
>bardzo często przeczytać (na stronach i-net), że pobór prądu wynosi xx Wat.

Co jest podwójnie nieprawidłowe. Bo, jeżeli już, prawidłową polską formą
byłoby xx watów (jeżeli oczywiście mierzyłoby się to w watach).

>Ale
>jeśli Cię to uszczęśliwi napiszę: maksymalne zapotrzebowanie na moc wynosi 73
>Waty.

"Zapotrzebowanie na moc". Ładne.

--
  Kruk@ -\                   | Liczby  zmiennoprzecinkowe  nigdy nie są ni-