Re: reklamacja plyty glownej

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 21 Dec 2005 - 09:52:31 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97329E8CBA6CAmbien@127.0.0.1...
> [...]

> powodu by nie uwzglednic rekalmacji jak Benq. Co z tym napedem liteona
> robilem to moje - i dziala idealnie. A BenQa boje sie dotykac - jak
> byl
> firmware BSLB tak jest - bo kolejne BSMB i najnowsze BSNB zwiekszaja
> tylko
> jitter, co gorsza po powrocie do BSLB pozostaje on na takim wyzszym
> poziomie - widocznie pozostaja smieci w pamieci EEPROMU z nowszych
> firmware. Z Liteonem mozna zrobic co sie chce i flashowac go w porzek
> wzdluz bez szkody dla napedu - zawsze mozna zrobic backup EEPROMa i w

Ja też nie wiem po kiego zmieniłem Liteona 1673 na NEC 3540, jedyna dla
mnie różnica, to taka, że głośniej pracuje NEC :-(

> No to powinienes sie cieszyc [pomimo pewnie wczesniejszych nerwow]
> - to najtrudniejsze do osiagniecia i najkorzystniejsze dla klienta
> rozwiazanie, bo elektronika komputerowa bardzo szybko traci na
> wartosci.

No cóż kupiłem R9800SE 256 bit z gwarancją sprawnie działających
potoków, jak się okazało, niezbyt dobrze działały i w końcu karta padła,
nie mogli mi przez dłuższy czas znaleść poprawnie działającej takiej
karty, więc dopłaciłem do 9800PRO, ale okazało się, że to wersja 128 bit
i w końcu zwrócili mi całą kasę

Dziękuję, przeprosiny przyjęte.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!