uszkodzony notebook - czujnik temperatury (?)

Autor: <rga_at_ite.pl>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 20:31:39 MET

 Witam wszystkich,

 Mam problem ze starym laptopem (Maxdata 995 alias Chicony MP995).
 Wygląda na uszodzony czujnik temperatury - przy starcie wentylator
 włącza się na chwilę by zamilknąć na zawsze nawet, kiedy processor
 osiąga punk Cure, co skutkuje wyłączeniem komputera. Sprawdziłem, że
 brak jest napięcia na podłączeniu wentylatora.

 Byłbym wdzięczny za pomoc i wszelkie sugestie - w szczególności jak
 znaleźć ten czujnik.

 Pozdrawiam.

--
J.tar