Re: dos

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 20:49:36 MET

Vituniu napisał(a):

> No ale do gier? ;) To juz lepiej w celach nostalgicznych Amisie
> jakas, male Atari, moze C64... Na czym sie tam kto wychowal...

Amigi _niestety_ nigdy nie miałem. Swego czasu mało brakowało, a pewnie
jakąś bym sobie sprawił z drugiej ręki, chodziłem sporo po giełdzie
elektronicznej a wtedy jeszcze co krok stali ludzie z Amigami, softem
itp. Niestety jakoś tak się złożyło, że nie kupiłem, a w jakiś czas
później miałem już PC. ;)
Gdzieś w połowie 90s miałem też krótki kontakt z ZX Spectrum, ale
przecież wtedy to już był zabytek od dosyć dawna, nawet w naszym kraju. ;)

> A MS-DOS to, wybaczcie, koszmarek ze snu spowodowanego niestrawnoscia...

Nie, to tylko jeden z wielu przykładów, że M$ niczego nie wymyślił sam,
ale przejmował sprawdzone pomysły sprzed kilku lat. No i tak MS DOS
bazował na CP/M, a GUI Windowsa na systemach Apple. BTW nie jestem
pewien, ale wydaje mi się, że na początku MS stwierdził, że GUI to
marnotrawstwo zasobów. Nic dziwnego, skoro ponoć 640 KB miało wystarczyć
każdemu userowi. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/