Re: P³yta ECS k7s5a + Duron 1.8 ?

Autor: Jacek S. <senwrebz_at_zbjvzl.avr>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 20:50:38 MET

Jajcarz wrote:
> Witam.
>
> Mam pytanie. Kumpel posiadam p³ytê ECS-a jak w temacie, pad³ mu stary
> procek i teraz zakupi³ Durona 1.8 . W sklepie mu powiedzieli, ¿e ma
> chulaæ bez problemu na tej p³ycie, ale komp wogóle sie nie odpala. W
> ksi±¿eczce od p³yty widzê obs³ugê Durona od 550 do 1.3 GHz. Jak s±dzê
> trzeba by dokonaæ aktualizacji biosu. I pytanie czy komu¶ chula ten
> procek po upgradzie ?

Jedna z opinii z http://sklep.benchmark.pl/pelny_9806.html :

"Procek, który doda³ skrzyde³ mojej starej p³ycie ECS K7S5A (jeszcze w
wersji 1.0 ale z nowym biosem, który widzi proca :) ). Totalny wypas , na
wentylu Zalmana, przy najni¿szych obrotach (1350RPM) w stresie max.
45stopni."

Z tego forum te¿ to wynika:

http://forum.tweak.pl/index.php?showtopic=49399&st=1980

Wiêc aktualzacja biosu wskazana jak najbardziej:) Mi na tej p³ycie , ale w
wersii 3.0,chodzi³ Athlon 2000+. Tylko jak zrobi aktualizacje bez starego
proca?? BTW - p³yta nie cieszy siê zbytnim uznaniem...

Wiêcej znajdziesz na www.google.pl :)

--
Jacek S.