Re: reklamacja plyty glownej

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 20 Dec 2005 - 11:05:48 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <43a7d7c4$1@news.home.net.pl>

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9731E321D4E9Fmbien@127.0.0.1...
> BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote:

> Nie miesiac, a 14 dni. Przyjmuje sie ze forma powiadomienia mabyc
> taka sama jak zgloszenie reklamacji, czyli jesli zglaszal ja osobiscie
> to musi po uplywie tych 14 dni sam sie pofatygowac do sklepu.

Hmm... więc mnie w jednym sklepie oszukali, ale i tak wyszło w końcu, że
zwrócili mi kasiorę.

> Jesli komus udzielasz rad nie od rzeczy byloby gdybys sam to zrobil
> albo zadal sobie trud sprawdzenia chociazby stron Federacji
> Konsumentow
> - tam masz to jasno i przystepnie dla przecietnego konsumenta
> wyjasnione.
> Inaczej wporowadzasz konkretna osobe [i innych tez] w blad. Tu
> przypomne
> definicje lamerstwa - to wbrew powszechnemu odczuciu nie jest
> rownoznaczne
> z nieznajomoscia rzeczy (newbies), ale wlasnie z: "osoba, która
> bezpodstawnie uważa się za eksperta w jakiejś dziedzinie i z takim
> nastawieniem zabiera głos w dyskusjach w sieci".

Chciałem pomóc najlepiej jak tylko mogłem, czyli lepiej nie pomagać i
olewać, jeśli nie jest się expertem?
Ps. Gdzie widzisz w mojej wypowiedzi, że mam nastawienie experckie?

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!! 
Received on Tue Dec 20 11:10:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Dec 2005 - 11:51:19 MET