Re: Karta TV i software

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 22:27:01 MET

Piotr Biegała <pb@autko_SPAM_WON.pl> wrote:

> nie zniecheca bo:
> - bylby to pecet w wersji stealth - nie widac i nie slychac. Robie takie
> od lat i mam spora praktyke ;-)

            Pozostaje kwestia ceny samego peceta i zuzycia pradu. Poza tym pecet
o odpowiedneij mocy nie jest calkowicie bezglosny - wentylatory, dysk itp.

> - nie trzeba lapac czolowki reklamy - wystarczy wylapac zanik znaczka
> stacji - to pomysl kolegow z pl.misc.elektronika - w sumie najprostszy i
> piekielnie skuteczny.

            Pomysl moze i niezly, gorzej z wykonmaniem - oprogramujesz to sam?

> mute odpada - jasli zapragne zasnac przy tivi to jak sobie glos ustawie
> nie za wysoko to ryk reklamy mnie obudzi,

            Moze to i lepiej? IMHO lepiej spac w lozku niz przed TV. Zdrowiej dla
kregoslupa, a i kolejny raz wspomne ze zuzywa sie dzieki temu mniej pradu.

> jasne - ja uzywam DVD i to czesto. A chce usunac reklamy z programu
> ktory normalnie ogladam. Np. z TVN Turbo, z TVN24. Te stacje nie nadaja
> nic co moge oblukac na dvd. Chodzi wlasnie o usuwanie reklam w realtime.

            No przeciez pisalem o tunerze DVB z timeshiftem. DVB nie DVD.
Moze to nie jest DOKLADNIE to o co pytales, ale to IMHO najlepszy
i najwygodniejszy sposob rozwiazania problemu reklam.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl